Wednesday, March 30, 2011

Aku & dia =)

This is real me.<--------- Gambar disebelah gambar aku dan aku orang yang sayang kat Mr. Weird.  Aku dan dya ? Sape dia ? Aku x perlu mention who's dat guy dat i love so much. Sape yang rapat dengan aku maybe know sape yang aku maksudkan. Dya kacak, dya hensem, aku x hairan sume tu. Camner aku bole jatuh centa? Aku sendiri pown tatau cmner aku bole suka orang macam dya. Aku panggil dya "Mr. Weird sebab dya tu tersangat laa pelik, dan aku pulak tak expect yang aku akan jatuh centa dekat dya. Gambar dya, aku x bole masukkan sebab nanty ramai kenal dya, kantoi laa. Mungkin luahan aku kat sini dapat mengkongsikan kesah cerita cinta aku. Perasaan dya kat aku? Aku pown x bole nak tau. Sebab kami baru mengenali. Centa aku kat dya? Hampir selama setahun lebih dan hampir menjangkau 2 tahun. Ape yang aku boleh lakukan skunk sabar dan terus berdoa agar dya akan menjadi milikku satu hari nanty. Aku harap2 kawan yang laen pown doakan aku. Satu jerk yang aku lakukan sekarang ialah sentiase sabar dan aku akan tunggu dya. Mr. Weird aku ni pown baru putus centa, aku xnk push dya tuk terima aku. So far dya layan aku sangat baek. Member aku cakap setiap ape yang kita inginkan kita harus bersabar dan banyak kan berdoa untuk semua yang aku inginkan. Aku dengar cakap member yang aku akan sabar untuk dya. Kesah centa aku ni kat dya, aku xnk berharap sangat sebab aku takut aku akan kecewa dan aku xnk hati aku terluka lagi. pape yang jadi aku harap semua nya akan baek baek sajer. Amin ! Mungkin sampai sini luahan hati ku. Maaf aku maseh baru lagi kat blog. Kalau de yang tersalah bahase, i'm sory k? Notes : To Mr. Weird, love u so much n miss u ever !

Ni picture ice cream yang Mr. Weird bagi kat aku, tapi aku akan dapatkan satu hari nanty. Amin =) 

No comments:

Post a Comment